Prudential zasila grono partnerów konferencji „Finanse w Internecie”

Written by Published in News
finanse w internecie_v2_header

Prudential to kolejna marka,  która dołączyła do oficjalnych partnerów drugiej edycji serii spotkań organizowanych w celu wymiany kontaktów oraz doświadczeń między reprezentantami branży finansowej i marketingowej.

prudential-logo

The Prudential Assurance Company Limited sp. z o.o. Oddział w Polsce funkcjonuje jako oddział spółki brytyjskiej The Prudential Assurance Company Limited z siedzibą w Londynie. Firma posiada 26 mln klientów w Europie, Ameryce Północnej i Azji oraz jest notowana na giełdach papierów wartościowych w Londynie, Nowym Jorku, Hongkongu i Singapurze.

Polski oddział swoją działalność rozpoczął 25 lutego 2013 roku, ale sama marka zaistniała na rodzimym rynku już w 1927 roku. Prudential oferuje premiopolisy – innowacyjne rozwiązania ubezpieczeniowo-finansowe, łączące ochronę ubezpieczeniową na wypadek określonych zdarzeń z oszczędzaniem na dowolny cel. Marka posiada gęstą sieć profesjonalnych przedstawicieli i agentów ubezpieczeniowych we wszystkich miastach Polski.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *