Jak złowić więcej w sieci, czyli kluczowe zagadnienia konferencji

Written by Published in News
finanse w internecie_v2_header

Czym są Finanse 3.0? Jak zwiększać wolumen sprzedaży i pozyskiwać nowych klientów dzięki Big Data? Jak w kontekście prawnym wygląda promocja, sprzedaż i budowanie relacji na linii klient-instytucja finansowa? Jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych? Te i jeszcze szereg innych zagadnień związanych z „łowieniem” konsumentów usług oraz produktów finansowych w sieci zostanie prześwietlone już 24 marca podczas II edycji konferencji „Finanse w Internecie”.

Zgodnie z zapowiedzią konferencja, której inicjatorem jest Sfera Finansów SA, na stałe wpisała się w kalendarz dolnośląskich wydarzeń zyskując miano jednego z najważniejszych eventów dotyczących e-marketingu dla sektora finansowego. Jednodniowe spotkanie to doskonała okazja dla osób związanych z bankami komercyjnymi, SKOK-ami, firmami pożyczkowymi oraz innymi podmiotami rynku finansowego, a także managerów, doradców finansowych czy specjalistów z firm ubezpieczeniowych do pogłębienia swojej wiedzy oraz podzielenia się własnymi doświadczeniami na temat sprzedaży i budowania relacji z nowoczesnym klientem. Również PR-owcy, wydawcy portali internetowych oraz dziennikarze podejmujący tematykę finansową znajdą na konferencji coś dla siebie i zyskają szansę sprawdzenia, jak cały mechanizm wygląda z drugiej strony.

Brett King, jeden z największych wizjonerów w zakresie światowej bankowości, autor „Bank 3.0”, ostrzega, że „Za dziesięć lat bankowość detaliczna będzie wypracowywała większość przychodów dzięki internetowi, komórkom lub tabletom. Jeżeli nie zacząłeś podążać tą drogą, to musisz się pospieszyć”. Dlaczego? To spróbuje wyjaśnić Andrzej Czech ze Sfera Group, który rozpocznie tegoroczny event w jednej z sal Centrum Konferencyjnego Hotelu Diament we Wrocławiu. W swoim wystąpieniu skupi się na tym, jak prowadzić dialog z klientami w dobie komunikacji cyfrowej oraz jak komunikować się z klientem wykorzystując możliwości, jakie daje internet. Dalej przejdziemy do sposobów na zwiększanie konwersji, będącej jednym z najważniejszych wskaźników efektywności działań podejmowanych w celu zdobycia konsumenta. Bogactwo i różnorodność danych, jakie kryje w sobie internet, czyli kojarząca się z inwigilacją i utratą prywatności Big Data, zostanie prześwietlona przez Aleksandra Rutkowskiego, country managera w Kreditech. Firma, w Polsce działająca jako Kredito24, opracowała innowacyjną platformę scoringową, która w trakcie badania oceny scoringowej potencjalnego pożyczkobiorcy analizuje nawet do 8 tys. punktów danych, co pozwala wydać decyzję kredytową w zaledwie kilka sekund. Co ważne, wszystko odbywa się na jasnych i uczciwych zasadach.

Drugi panel konferencji rozpocznie Rafał Tomkowicz, redaktor prowadzący Loan Magazine, który weźmie pod lupę dynamicznie rozwijający się rynek pożyczek online. Na czym powinny skupiać się firmy z sektora okołobankowego, aby zyskać zaufanie i lojalność klienta? Dlaczego warto pożyczać odpowiedzialnie? Co może zahamować dalszy rozwój sektora pożyczkowego? Z pewnością autor książki „Dekalog Świadomego Pożyczania, czyli rola kredytu w życiu człowieka” pomoże znaleźć odpowiedzi na pytania związane z promocją marki i budowaniem relacji z klientem w przypadku branży pożyczkowej. Aspekty prawne e-commerce w kontekście instytucji finansowych w prosty i obrazowy sposób przybliży uczestnikom konferencji radca prawny Marcin Czugan, dyrektor Departamantu Prawno-Legislacyjnego w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Tę część zakończą rozważania Damiana Ziąbera, specjalisty ds. PR i rzecznika prasowego w Prudential Polska i Sygma Banku. Skupi się on na tym, jak instytucje finansowe mogą prowadzić skuteczny dialog z klientem w sieci, na co powinny uważać, czego unikać, a co pomoże im w pozyskaniu i utrwalaniu więzi.

Po lunchu wraz z Tomaszem Kabarowskim, prezesem zarządu NEO24.pl, zmierzymy się z odwiecznym dylematem, jak spełnić oczekiwania klienta, który chce szybciej, lepiej, taniej i więcej, a jednocześnie cieszyć się wysokim poziomem sprzedaży produktów i usług. O afiliacji jako jednym z efektywnych i efektownych kanałów sprzedażowych opowie duet – Ewa Górecka i Jacek Serwin z Solutions4ad. Nie od dziś wiadomo, że lepiej jest zapobiegać niż leczyć, o czym będzie nas przekonywać Agnieszka Klejne z Best Communication opowiadając o sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *