I edycja konferencji

Uczestnicy podczas pierwszej edycji konferencji zorganizowanej 20 marca we wrocławskim hotelu Diament mieli okazję wysłuchać dziewięciu prelekcji, podczas których poruszono między innymi zagadnienie dostosowania komunikacji do oczekiwań klientów, polubownego rozwiązywania sporów oraz narzędzi wspierających sprzedaż w sieci. Przerwy pomiędzy prelekcjami były okazją do intensywnej wymiany doświadczeń i kontaktów między zebranymi.

Pierwszy z prelegentów Andrzej Czech, właściciel Sfera Group, zwrócił uwagę na znaczenie strategii Public Relations, która pozwala zapobiegać problemom mogącym zaistnieć w relacji na linii klient – instytucja finansowa. Marta Błeszyńska, reprezentująca Artivia.pl wygłosiła prelekcję na temat content marketingu, wciąż mało znanej w Polsce, ale niezwykle ważnej gałęzi marketingu online, bazującej na budowaniu zaufania i sympatii klientów dzięki wysokiej jakości treściom. Bartosz Olejniczak, współzałożyciel SEOWAY, przybliżył uczestnikom konferencji działanie narzędzia SEOUPPER, pozwalającego na równoczesne zarządzanie wieloma blogami, by w ten sposób lepiej wykorzystywać SEO.

DSC_0328

Po krótkiej przerwie kawowej wystąpił organizator konferencji i reprezentant Banking Magazine Rafał Tomkowicz, który zwrócił uwagę na coraz mocniejszą pozycję instytucji finansowych działających w sieci. W jego opinii zdaniem sieciowe firmy pożyczkowe i kantory stanowią coraz większe zagrożenie dla banków oraz firm działających offline. Kolejny z prelegentów, radca prawny Andrzej Czugan, reprezentujący Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, przedstawił szczegóły ADR, czyli internetowego systemu rozstrzygania sporów, który w razie konfliktu z klientem pozwala dojść do porozumienia bez kierowania sprawy na drogę sądową.

Po lunchu przed zebranymi wystąpił Damian Ziąber pracujący dla takich marek jak Sygma Bank czy Prudential, który skupił się na roli dobrej komunikacji z klientem w internecie. Prelegent przedstawił bolączki, wyzwania i trendy w tej dziedzinie, które każda instytucja finansowa, nie tylko działająca w sieci, powinna mieć na uwadze.

Prezes Zarządu Trade Tracker Justyna Spytek opowiedziała o zaletach z traktowania afiliacji jako nowego kanału sprzedażowego. Jedyny duet prelegentów, Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Banku oraz Natalia Głowala, Account Manager w Sales&More, kontynuowali temat sprzedaży na przykładzie case study marki Ekspres Kasa.

Na zakończenie przed uczestnikami wystąpił Karol Wnukiewicz reprezentujący Brand 24, który skupił się na przybliżeniu profilu współczesnego klienta – bardziej wybrednego, samodzielnego i trudno ulegającego wpływom. Zdaniem Wnukiewicza, jednym z narzędzi ułatwiającym złapanie go w sieć jest analityka internetowa, w której specjalizuje się Brand 24.

DSC_0532

Konferencja „Finanse w internecie – jak złowić więcej w sieci” była pierwszym z serii spotkań organizowanych w celu wymiany kontaktów oraz doświadczeń między reprezentantami branży finansowej i marketingowej.

Galeria z drugiej edycji konfernecji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *