Finanse w Internecie po raz trzeci

Written by Published in News
baner_3

W czwartek, 21 kwietnia, Wrocław – za sprawą konferencji „Finanse w internecie”, stanie się miejscem dyskusji o tym, jak promować produkty finansowe w sieci, aby zyskać wizerunkowo i sprzedażowo.

Trzecia edycja konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci” ponownie zgromadzi przedstawicieli sektora finansowego ze specjalistami od marketingu i PR-u w jednej z sal Hotelu Diament. Jednak tegoroczne spotkanie będzie miało nieco odmienny przebieg niż dotychczas. Ciekawe prezentacje zostaną uzupełnione o dwa panele dyskusyjne, w których eksperci będą zastanawiać się nad rozwiązaniami przynoszącymi najlepsze efekty w promowaniu produktów finansowych w internecie – zarówno z poziomu sprzedażowego, jak i w kwestii budowania wizerunku marki. Prelegenci przedstawią realne przykłady oraz podzielą się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży i budowania relacji z użytkownikami w przypadku promocji produktów finansowych w sieci. W tym roku najwięcej uwagi zostanie poświęcone rozwojowi branży finTech, jako formie transformacji sprzedaży produktów finansowych w zaawansowaną technologię online.
Konferencję zapoczątkuje prezentacja „Keep it simple – jak w dobie digitalizacji i generacji Z skutecznie zangażować klienta w proces sprzedażowy?”. Joanna Małecka Country Manager w FinanceAds International, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek polski, opowie o efektywnych rozwiązań branży finTech.
O 10:30 Tomasz Grabarek – radca prawny, partner zarządzający Kancelarii Prawnej Grabarek, Szalc i Wspólnicy, podejmie temat: „KYC – KNOW YOUR CUSTOMER, czyli co powinieneś wiedzieć o swoim Kliencie”. Specjalista w zakresie prawa bankowego, ubezpieczeniowego oraz prawa ochrony konsumentów wskaże, jakie wymogi prawne dla instytucji finansowych w Polsce obowiązują dziś, a czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości. Rozwinie też temat Polski i międzynarodowej praktyki w zakresie analizy potencjalnych oraz obecnych klientów, a także możliwe kierunki rozwoju w kontekście nowych technologii. Tomasz Grabarek występował w ogólnopolskich kampaniach informacyjnych, których celem było podwyższenie świadomości prawnej konsumentów.
Kolejnym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny, w którym eksperci z direct.money.pl, Affiiate44, financeAds oraz Ferratum Banku będą rozważać temat promocji produktów finansowych w sieci w kontekście obecnie podejmowanych działań oraz kierunków, w jakich one zmierzają. Panel skupi się na płaszczyźnie sprzedażowej.
W drugiej części 3.edycji „Finanse w Internecie” poznamy specyfikę funkcjonowania rynku pożyczek pozabankowych w Rosji (prelegent Ксения Костина, CEO – Leadgid), dowiemy się, jak Polska radzi sobie z wdrażaniem i stosowaniem dyrektyw unijnych (prelegent Marcin Czugan, Dyrektor Departamentu Prawno-Legislacyjnego, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce) oraz jak klienci postrzegają sektor pożyczek online (prelegent dr Barbara Mróz-Gorgoń z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu). Marcin Bosak, Head of Communications w Vivus Finance zaprezentuje wyniki badań dotyczących branży finTech.„Branża finansowa w Internecie AD2016: trendy, szanse i wyzwania.” – to tytuł prelekcji Damiana Ziąber, pracującego m.in. dla Prudential i Sygma Banku.
Konferencję zakończymy dyskusją o tym, na czym sektor finansowy powinien się skupić najmocniej i w jakich obszarach usprawnić swoje działania w sieci w zakresie promocji produktów finansowych, aby budować odpowiedni wizerunek marki. Uczestnikami panelu będą m.in. dr Barbara Mróz-Gorgoń, Krzysztof Przybysz oraz Marek Bosak.

Pełny harmonogram 3. edycji Finanse w Internecie znajdziecie na www.finansehttp://finansewinternecie.pl/program/winternecie.pl.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *